LECTURA EN VEU ALTA A 6è

El dimecres els alumnes de 6è van estar treballant la lectura en veu alta. A través de l’escolta d’un àudio conte, es van analitzar els aspectes necessaris per fer una bona lectura, com ara  respectar els signes de puntuació, fent així les pauses necessàries per aconseguir un bon ritme i velocitat lectora adequada. També es va treballar la importància de la melodia que fem en llegir i de la correcta descodificació de les paraules, ja que ens faciliten la comprensió lectora.

Per acabar es va posar en pràctica allò que han après, cadascú va fer lectura en veu alta d’un tros del conte, el qual es va gravar per així poder escoltar-se i apreciar el canvi en la seva lectura.