AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR 2021-2022

Per tal de fer la convocatòria d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2021-2022, cal que llegiu atentament l’article, ja que hi ha modificacions respecte al curs passat.

Enguany, tenint en compte la situació de pandèmia que ens afecta i per poder atendre a les mesures de prevenció i restriccions de mobilitat decretades pel Govern de la Generalitat, des del Consell Comarcal han establert petits canvis en la seva tramitació respecte a altres convocatòries i que seguidament us detallem:
Termini ordinari: Del 12 d’abril al 7 de maig de 2021
Presentació de sol·licituds:
Telemàtica: A través de la web de Consell Comarcal de l’Alt Penedès, portal Tràmits i Gestions\Ciutadania\Ensenyament-Menjador escolar. Adjuntem Guia per tramitar la sol·licitud en línia.
Les famílies que van presentar sol·licitud en la convocatòria anterior, no caldrà que adjuntin la documentació no econòmica (llibre de família, IDALU, sentència de divorci, etc.) ja lliurada anteriorment, sempre que no hi hagi modificacions i segueixi vigent.
– Només per casos excepcionals en què no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal de l’Alt Penedès (C/ Hermenegild Clascar, 1-3 de Vilafranca del Penedès).
Aquest tràmit requereix cita prèvia i es pot sol·licitar per telèfon al 938.900.000 o a través de la web del Consell Comarcal (www.ccapenedes.cat/cita-prèvia).
Per a la tramitació presencial, les famílies hauran de portar la sol·licitud degudament emplenada i signada, juntament amb la documentació necessària fotocopiada.

Podreu trobar tota la informació de la convocatòria (bases i sol·licituds) a la pàgina web del Consell Comarcal, a l’apartat de Tràmits i Gestions\Ciutadania\ Ensenyament_Menjador escolar.

Podeu consultar tota la informació necessària a continuació:

BASES AJUTS MENJADOR 2021_2022

INFORMACIÓ CENTRES ESCOLARS