GAUDIM DEL NOSTRE ENTORN!

Els alumnes d’infantil i cicle inicial de l’escola vam rebre un encàrrec de part del Nil, un noi expert en la fauna i la flora del nostre entorn.

Ens va explicar que havia rebut una carta de part del Búbul, un esplugabous, que volia venir a viure a Sant Cugat i no coneixia la zona. És per això que el Nil ens va demanar si el podíem ajudar.

Avui hem anat a la Font del Cuscó per poder-nos trobar amb ell i explicar la biodiversitat de la zona. Els alumnes de cicle inicial hi hem anat per camins, passant entre vinyes i ens hem anat trobant unes proves per anar fent al llarg del trajecte. Els alumnes d’infantil hem arribat en autocar fins al peu de la muntanya. Ens hem reunit per pujar fins a dalt la Font del Cuscó i allà hem compartit les proves: hem fet un mandala per grup i els més grans han compartit un embarbussament, una cançó i un acudit. Tot seguit ens hem trobat amb una carta d’en Búbul, que ens demanava dues coses, ja que li ha fet vergonya treure el cap. La primera era que li recordéssim quins animals viuen per aquella zona (rèptils, aus, insectes i mamífers) i la segona era que l’ajudéssim a fer un niu per poder pondre els seus ous pròximament. Així que avui ens ha convocat al pati de l’escola al vespre per poder trobar els materials necessaris per poder fer el seu niu i el lloc on fer-lo.

Després hem dinat a la Font del Cuscó, ja que ens ha entrat una gana de cavall! Hem agafat forces per tornar cap a l’escola caminant i els més petits per reprendre el camí fins a l’autocar.

Així doncs, a poc a poc anem ajudant a en Búbul a descobrir el nostre entorn!