CELEBREM ELS JOCS FLORALS D’ENGUANY

Aquest dilluns 26 d’Abril a l’escola hem celebrat els XIX Jocs Florals amb l’objectiu de treballar l’expressió escrita dels alumnes aprofitant una tradició cultural arrelada al nostre país.

Aquest curs han estat uns Jocs Florals diferents, ja que no els hem pogut viure com sempre. La presentació del jurat es va fer telemàticament, així i tot, la resta de la festa va ser presencial. Vam estar a l’exterior de l’escola acompanyats per una part del jurat que ens va anunciar quins eren els poemes guanyadors. El jurat d’enguany estava format per l’exalumna Aloma Cuadrado, la poetessa del Penedès Anna Gual, una mare d’una alumna, l’Eva Trias i el mestre José Manuel Fuentes.

Cada guanyador va rebre un llibre, que va ser obsequi de l’AFA, i tots els alumnes van rebre un diploma de reconeixement per haver participat en el certamen.

Per part dels membres dels Jocs Florals, van fer saber a tots els alumnes que va ser complexa l’elecció, ja que tots els treballs tenen algun element especial que els fan ser mereixedors del reconeixement.

Si voleu llegir els rodolins i poemes realitzats per tots els nens i nenes de l’escola, els teniu a continuació, bona lectura!