XERRADA SOBRE LES POLSERES CANDELA

Aquest dilluns ens han visitat a l’escola el grup que representa la nostra comarca de les polseres Candela. La Sílvia ens ha explicat tot els gran projecte que porten a terme i d’on va començar tot plegat. Ens ha dit que és un projecte per finançar la recerca sobre el càncer infantil a l’hospital Sant Joan de Déu, de Barcelona. També ens ha explicat que la Candela és una nena que ja fa uns anys quan estava a l’hospital va començar a fer polseres per buscar diners per la recerca sobre la seva malaltia. Ara molta gent està en aquesta xarxa i es recullen molts diners.

També ens van explicar que estan preparant una gran festa per aquest estiu a Moià. Serà el proper 20 de juliol al Parc Municipal de Moià. Us hi esperen a totes!

A l’escola tenim polseres per vendre. Si alguna persona en vol alguna ens ho pot demanar!

FEU CLIC AL CARTELL PER VEURE L’ÀLBUM