VISCA EL CARNESTOLTES!

Durant tot el dia d’avui hem celebrat el Carnestoltes! De bon matí tothom ha vingut amb la disfressa que ha volgut:  hi havia l’Arale, en Jaume I, un ninja, princeses, un mag, un bomber, un llop i tot un reguitzell de personatges molt divertits. Durant el matí ens hem fet fotos de grup i hem preparat els balls de la tarda.

A la tarda hem fet la rua pel poble molt ben acompanyats per les famílies. Hem fet 3 balls i tot seguit a l’escola hem berenat i hem gaudit d’una tarda molt assolellada. També ens hem fet més fotos al photocall de l’escola.