S’ACONSEGUEIXEN UN TOTAL DE 28 DONACIONS DE SANG DURANT LA FIRA DE L’ESTANY

Finalment aquest matí ha arribat el gran dia de la donació de sang durant la Fira de L’Estany. En total s’han fet 28 donacions entre les 10 i les 2 del migdia. En un dia molt fred i boira de bon matí ha arribat l’autobús conduït per l’Enric. Una vegada esmorzats els infermers, el Roger, el José Antonio, el Sergi i l’Albert, s’han posat a treballar. De seguida hi han tingut la clientela de molts pares i mares de l’escola. Després d’una estona sense pujar ningú a l’autobús llavors han passat gent arribada de tot arreu: Badalona, Moià, Girona, Llinars del vallès, Santa Maria d’Oló,Sallent, Tona i també molta de L’Estany. Un cop feta la donació totes les donats rebien un tall de coca feta per les famílies de les alumnes i un gira-sol cultivat aquests dies a l’escola. També han participat en escriure els contes que van començar els nens i nenes a l’escola. Estem molt contentes d’haver organitzat aquesta activitat i agraïm molt la feina de la gent del Banc de Sang!!!

Durant la Fira l’AMPA també ha muntat una parada molt bonica on hi havia moltes coses. S’hi podia fer una xapa, hi havia roba per comprar de segona mà, tions o participar en una llumineta d’una gran panera. Ha estat un gran dia per a tota la comunitat educativa de l’escola de L’Estany on hi ha participat molta gent. Gràcies a tothom!

A la Fira, tot i el fred i la boira, hi ha vingut molta gent a veure les diferents parades i activitats: tirada de bitlles, exhibició de bike trial, un espectacle de màgia, pintada de cares per nenes i nens, passejades amb tractor antic…

CLICA SOBRE EL CARTELL PER VEURE L’ÀLBUM