UNA NEVADA MÉS I TV3

Avui ens hem despertat amb la cinquena nevada forta al poble. De bon matí ja hem vist que hi havia un bon gruix de neu. Només arribar al poble ens hem trobat un equip de TV3. Després de fer un parell de conexions ens han visitat a l’escola. Ha estat un moment diferent i divertiti i al mateix temps educatiu, ja que la Cristina Macias, la periodista de TV3, ens ha explicat com funciona una conexió en directe.

Aquest any a l’escola hem creat un canal de televisió i hem pogut observar, amb algunes diferències importants, que tampoc és tant diferent de quan gravem nosaltres. Gràcies Bruno i Cristina per la visita!

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM