UNA NEVADA HISTÒRICA

El dilluns 12 va començar nevar més o menys a la 5 de la tarda. En Pol estava a casa del Lluc jugant amb la PS4 i va haver de marxar perquè hi havia molta neu. El Pep estava jugant a l’ordinador i li van dir que nevava. Va sortir a jugar i va fer una butaca de neu.  Avui només han vingut 9 nens i nenes a l’escola. Molta gent de Moià no ha pogut venir fins a L’Estany per culpa de la neu. Estava el poble tot nevat i era difícil anar amb cotxe perquè lliscava.

Pol i Pep

Quan em van dir que nevava em vaig aixecar del sofà i vaig córrer cap a la finestra i vaig veure que nevava molt. Avui m’he llevat i tot el poble estava emblanquinat i ha sigut una gran sorpresa. M’he vestit ràpidament i he vingut fins a l’escola. El pati estava ben emblanquinat, he entrat i només hi havien 7 persones i després m’he posat a treballar.

Gil