UNA ALTRA NIT A L’ESCOLA

Us volem explicar que ahir, alguns alumnes de 4t a 6è, ens vam quedar a dormir de nou a l’escola amb els alumnes de primer d’ESO de l’IES de Moià.

Cap a les 3 de la tarda els nois i noies ens van explicar coses sobre el medi ambient i com cuidar el nostre planeta. Un cop acabada l’escola alguns ens vam quedar al pati i altres van anar d’excursió al puig de la Caritat.

Tots els nois i noies vam parar les taules i cadires i vam muntar les tendes de campanya al pati de l’escola. Van venir molts pares i mares a preparar el sopar. Van fer amanida, pa amb tomàquet i botifarra, truita de patates i gelat.

Llavors vam fer una activitat de nit de por: havíem d’anar al rec de les Nogueres  i trobar tres objectes i amb aquests crear una obra de teatre. Tot seguit ens vam anar a dormir.

Aquest matí ens hem llevat, hem parat les taules i hem esmorzat. A dos quarts de  nou hem començat l’escola com sempre. Els nois i noies de Moià han netejat tota l’escola i han marxat. Moltes gràcies per la vostra visita i bon viatge!