TROBADA DEL SERC A L’ESCOLA

Avui a l’escola ens hem trobat amb la gent del Secretariat d’Escoles Rurals de Catalunya (SERC) per compartir punts de vista sobre el document dels 7 Reptes Educatius de l’Educació Rural que ha fet l’Observatori de l’Educació Rural de Catalunya (OBERC): Currículum contextualitzat, Projectes Educatius Comunitaris, Mobilitat escolar (Turisme escolar), Aules Multinivell, Autonomia de Centre dintre l’estructura de ZER, Formació inicial i permanent sobre escola rural, Adequació i recull de la normativa referent a l’Escola Rural.
Preparats per aportar idees als debats i presentacions del document al Parlament de Catalunya i al Consell Escolar de Catalunya.