TENIM UNA CARTA 9…

Som els nens i nenes de 4t, 5è i 6è de l’escola de L’Estany. Us volem explicar els què ens ha passat aquest cap de setmana. Unes persones han entrat a l’escola i han fet uns actes vandàlics.

Hem trobat que a la porta de l’escola hi havia la senyera destrossada i cremada. Van forçar la bústia. Van fer pintades a diferents llocs on hi posava “Viva España” o altres coses semblants. També van llençar bicicletes de les alumnes.

A nosaltres no ens ha semblat gens bé el què han fet. Ens posat tristos de com havien deixat la nostra escola. Esperem que no torni a passar. Farem el possible per deixar-ho tal i com estava abans.

1. Raquel

Sap molt greu això de les pintades. Siguin de l’opinió que siguin aquestes persones no en tenien cap dret a entrar a la vostra escola quan estava tancada i menys a malmetre-la amb els seus gargots.Sento tristesa per vosaltres però potser més per ells que sembla que quan eren petits no van aprendre a respectar el mobiliari públic i a expressar les lliures opinions als llocs on toca.