TENIM UNA CARTA 4… (LA VANGUARDIA)

ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

Som els del grup de Sant Miquel del Fai, de l’escola de L’Estany (el Moianès) i us volem explicar què fem durant tres dies després del pati, que són els espais d’aprenentatge. Fem construcció, televisió i arts escèniques.

En el de construcció es fa una taula de planxar amb fusta i una caixa per les peces dels escacs gegant.  A l’espai d’arts escèniques hi fan una dansa sobre el clima, la natura i la contaminació. Finalment a l’espai de televisió fan un anunci perquè surti al canal de televisió que tenim a l’escola. En aquests espais ens barregem tots els alumnes de primària.

A nosaltres ens agraden molt aquests projectes i ens agradaria que ens sortís bé el què estem construint al taller, l’anunci de televisió i el ball sobre el clima.