TENIM UNA CARTA 22… (EL PUNT AVUI)

L’ESTANY DURANT EL SEGLE XX

A l’escola han vingut 2 habitants del poble, en Joan del Grau i la Consol Codina, que fa molt temps que hi viuen a explicar-nos com era el poble abans i què feien. L’Elisenda, una pintora que ens ajudarà a pintar la façana de l’escola, ens va posar de deures xerrar amb gent per fer-nos una idea de què dibuixar a la façana.

Primer va venir el Joan del Grau. Ens va explicar que ell de petit treballava de pagès. El què li agradava més al Joan era passejar pel bosc i anar a caçar.

La Consol Codina ens va explicar els jocs que jugava amb les seves amigues era saltar a corda, jugar amb els patacs o bales. Quan tornava de l’escola ajudava a fer les feines de casa i a donar de menjar als animals.

A nosaltres ens ha agradat molt que vinguessin. Hem après moltes coses sobre el poble i ens hem fet una idea de com era L’Estany abans i que tenint molta sort viure ara perquè abans tot era molt dur.

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

Carta publicada el dissabte, 16 de març de 2019