TENIM UNA CARTA…20 (LA VANGUARDIA)

EL CANVI DE TEMPS

Som els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola de L’Estany (el Moianès) i us volem explicar el canvi meteorològic que hem observat aquest any a L’Estany.

Per exemple, un dia com avui de l’any passat estava tot nevat amb 20 centímetres de neu. L’any passat va nevar 5 vegades i en canvi aquest any fa uns dies molt assolellats. Aquest hivern fa un temps com si fos de primavera i fins i tot alguns arbres ja estan florint.

Si hem de triar un any ens va agrada més l’any passat  perquè podíem jugar amb la neu, anar amb trineu i si nevava molt no anàvem a l’escola. Pensem que si fa més calor té coses positives i altres no. També Creiem que aquestes causes són per motius del escalfament global de la terra.