TENIM UNA CARTA… 2 (DIARI ARA)

Aquest matí hem portat 2 diaris a classe, el Punt Avui i l’Ara. Els hem llegit i avui hem escollit escriure una carta a l’Ara:

LA NOSTRA ESCOLA

La nostra escola és petita. És l’escola de L’Estany, al Moianès. Som 40 nens i nenes entre les edats d’un a dotze anys. També hi ha 10 educadores.

És una escola rural. Nosaltres la definim que és una escola petita, de poble i pública. Pertanyem  a la ZER Moianès Llevant. Això vol dir que estem en una Zona Escolar Rural que hi ha diferents escoles, com la de Collsuspina, Sant Quirze de Safaja i Castellcir.

A l’escola estem distribuïts de la següent manera: les nenes i nens d’un i dos anys estan a una aula de fusta molt bonica amb la Mireia. Les altres nenes i nens d’infantil estan agrupades totes juntes amb la Núria. Els nens i nenes de primer a tercer també estan junts amb la seva mestra, la Fernanda. Finalment els més grans de quart, cinquè i sisè estan junts a l’aula amb en Toni.

A nosaltres ens agrada la nostra escola, sobretot ara que hi ha una caseta molt xula al pati.