TENIM UNA CARTA 17…(LA VANGUARDIA)

PINTEM LA FAÇANA DE L’ESCOLA

Som la classe de 4t, 5è i 6è de l’escola de l’Estany (Moianès). Aquest any hem pensat que volem pintar la façana de l’escola.

Han vingut dues noies, l’Elisenda i l’Ada, que són artistes i ens ajudaran a pensar i a pintar la façana. Elles pinten d’una manera diferent, només pinten amb el color blanc. Ara estem fent algunes activitats com: el primer dia vam fer assemblea per començar el projecte. El segon dia vam dibuixar lliurement amb cartrons les nostres siluetes. Al tercer taller vam fer diverses activitats com dibuixar el camí que fem per anar a l’escola. La segona activitat havíem d’agafar un tros de dibuix i tornar a fer un tros ampliat. Finalment vam fer un mural conjunt gegant del poble de l’Estany. El 10 de maig pintarem la façana de l’escola.

Aquesta activitat ens agrada molt i segur que ens quedarà molt bé!

FEU CLIC A LA FOT PER VEURE L’ÀLBUM