TENIM UNA CARTA 14… (REGIÓ 7)

LA FIRA DE L’ESTANY

Som els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola de L’Estany i us volem explicar que aquest dissabte passat, 8 de desembre es va fer la Fira al nostre poble. Tot i el fred i la boira hi van haver moltes activitats i parades.

A la fira també va venir una unitat mòbil del Banc de Sang, que ho havíem organitzat nosaltres, els alumnes de la classe dels grans de l’escola. Hi van assistir 34 persones, però només van poder donar sang un total de 28. Les altres activitats eren el concurs de pintura ràpida que el va guanyar Joan Josep Català, hi va haver una tirada de bitlles catalanes, una exhibició de bike trial i una altra de gossos ensinistrats. També hi havia parades de pa, roba o embotits. Les nostres famílies també van muntar una parada de l’escola.

Nosaltres ens ho vam passar molt bé i tenim moltes ganes de repetir.

1. Vanesa

Enhorabona petits grans emprenedors per haver aconseguit tenir a l’Estany la unitat mòbil per la donació de sang i que 34 persones s’oferissin a donar.
    Estem molt orgullosos de poder ser partíceps d’aquesta comunitat educativa tan especial