TENIM UNA CARTA 12… (RAC 1)

VINE A DONAR SANG!

Som els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola de L’Estany. El dissabte 8 de desembre del 2018 es fa com cada any la Fira a L’Estany.  Aquesta fira és de productes artesanals.

Com que a l’escola estem treballant el tema de la sang vam pensar organitzar unes donacions de sang i ens vam posar en contacte amb el Banc de Sang. Ens van contestar afirmativament. Així que vindrà un autobús per poder donar sang. Es podrà donar sang a partir de les 10:00 fins a les 14:00. El lloc serà davant del cine. A més hem pensat que les persones que vinguin a donar sang escriguin uns contes cooperatius que haurem preparat nosaltres a l’escola. També els hi donarem un tall de coca que haurem cuinat i una llavor cultivada a l’hort de l’escola. Esperem que vingui molta gent. Hi esteu tothom convidat! Us esperem a L’Estany el dissabte, dia 8!