VISCA SANT JORDI 2019

Un any més ha arribat Sant Jordi. Aquest ha estat una mica “raro” al ser el primer dia després de vacances, però tot i així teníem un pilot d’activitats preparades i les hem anat fent durant tot el dia. Ha estat un dia genial i a més a més no ha plogut!

De bon matí hem marxat els més grans a muntar la parada de roses davant de la plaça del Monestir. Ahir un bon grapat de pares, mares, nens i nenes van preparar molt bé les roses a l’escola. Avui tot està molt ben preparat. Hem vengut moltíssimes roses, xapes, imants i enganxines de L’Estany. A mig matí en Toni ens ha anat a buscar una coca per esmorzar. Mentre la resta de nens i nenes de l’escola, acompanyats per un grapat de famílies han començat a fer la ruta literària d’aquest any pels carrers del poble amb la col·laboració de la sala de lectura del poble. Els nens i nenes de l’escola han llegit els mircrorelats que havíen escrit abans de les vacances. Hem fet diferents parades a la pista de bitlles, a l’hort dels Sagalés, al cementiri, al dipòsit i ja ens hem trobat tothom a la plaça del Monestir.

Tot junts hem tornat cap a l’escola i hem començat a parar les taules per dinar a l’escola. Hem sigut 39 persones al menjador on hem gaudit d’un bon dinar d’espaguetis, croquetes amb amanida i crema catalana.

A la tarda hem presentat amb tots els nens i nenes l’àlbum de cromos de l’escola. Ha estat un moment molt xulo on tothom ha gaudit buscant els cromos seus o dels seus amics i amigues. A les 4 hem anat cap a la residència d’avis de Cal Pressegué a llegir alguns mircrorelats. Elles ens han obsequiat amb un berenar boníssim de galetes amb xocolata i sucs de fruita. Nosaltres els hi hem portat uns punts de llibre que havíem fet a l’escola molt bonics.

Abans de marxar de l’escola hem fet el sorteig de les 2 entrades pel partit del Barça de dissabte que ve contra el Llevant. L’afortunada ha estat la Mireia Navarro de Cal Tuneu. Moltes felicitats!

Ha estat un dia emocionant i molt intens. Gràcies de nou a tota la Comunitat Educativa de L’Estany per ser com sou i posar tothom el seu granet de sorra!

FEU CLIC SOBRE EL CARTELL PER VEURE L’ÀLBUM