RUA DE CARNESTOLTES

Ahir a la tarda vam fer la rua del Carnestoltes pel poble. Tothom puntual es va presentar a l’escola a les 3 de la tarda. Nens i nenes disfressats: uns de superherois, altres de princeses i fades, uns de més estranys de família Adams i fins i tot va venir en Groucho Marx. Aquest va animar la rua amb música i festa amb la seva disco mòbil molt original. Vam fer dues parades per fer els balls preparats per les alumnes. A l’arribar a l’escola ens vam fer fotografies de família amb el nostre Photocall particular i vam berenar coca i xocolata. Va ser un dia genial! Visca el Carnestoltes!

FEU CLIC SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

En Sergi aprofitant que  venien tots els alumnes disfressats ha aprofitat per fer un nou muntatge d’aquesta cançó de El Pot Petit.

Us presentem un vídeo amb la Cançó de Carnestoltes amb imatges de tots els Signes. Esperem que us agradi la proposta