RECORREGUT PELS LLOCS MÉS INTERESSANTS DE L’ESTANY

Aquest matí les nenes i nens de la classe de les grans (Francesc Boix) hem passejat pel poble per fer fotos dels llocs més interessants. Ens ho havia demanat l’Elisenda, l’artista que ens fa els tallers per decorar la paret de l’escola. Així que avui hem agafat el mòbil d’en Toni i hem anat a fotografiar el rellotge de sol, la plaça del Monestir, el claustre, l’entorn del Monestir, l’hort del Sagalés, la casa del Grau, la mina i l’escola.

Un cop a l’escola hem enviat uns correus a l’Eli per ensenyar-li i segurament que dilluns ho comentarem al taller que farem amb ella. Ja tenim ganes de veure-la i seguir pensant com pintarem la façana!