PRESENTACIÓ DE LA RUTA DEL VANDALISME

Avui a les 10 del matí hem presentat a la sala polivalent de l’escola La ruta del vandalisme de L’Estany. La Marina Berdalet, tècnica de cultura de l’Ajuntament ha inaugurat l’acte presentant com va sorgir la idea de fer aquesta ruta. Tot seguit l’Arlet va presentar la Ruta 1 que és la que hi ha al voltant de l’escola. Ens va explicar que havien trobat pintades al parc i no els hi agradava gens. La Laia va explicar la Ruta 2 que engloba el centre del poble. En aquest sector hi van trobar moltes coses: pintades, panots destrossats, cartells penjats on no toquen, arbres pintats… i en Marc i en Pep van explicar la Ruta 3 que són els carrers més allunyats. Aquest grup va trobar contenidors destrossats i pintades.  En Toni va tancar l’acte explicant que s’havia fet una ruta més buscant deixalles en el camí del Rec de les Nogueres i la pista poliesportiva i la trobada que es va fer a nivell de poble per anar a netejar un bosc. La reflexió final va ser que hi ha diferents maneres de fer art urbà i quina continuïtat tindrà de cara l’any que ve en aquest aspecte. L’exposició quedarà a l’escola fins el 22 de juny.

1. Alba

Molt interessant, camí cap a casa sempre m’explica que la tanca de la pista està trencada i que al terra del parc hi ha una pintada, “molt malament!” em diu, jejejej