PINTAREM UN MURAL A MOIÀ

Avui han vingut la Zamara, la Sandra i la Marta de l’IES de Moianès, que estan estudiant un cicle de grau mitjà sobre persones amb dependència, amb la seva professora que es diu Anna. Ens han explicat que el proper dia 12 pintarem un mural amb altres alumnes de l’escola de Collsuspina i de la residència dels Avets, a Moià. Primer per parelles hem pensat una frase per posar al mural i hem votat la que ens ha agradat més. Tot seguit hem posat unes lletres en un paper que servirà per fer grups el dijous que ve.

Ens ha agradat molt el projecte que ens han proposat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *