PARTICIPACIÓ DE L’ESCOLA A LES XXIV JORNADES D’ESCOLA RURAL EN LA FORMACIÓ INICIAL DE MESTRES DE CATALUNYA

Aquest migdia l’escola i, concretament la família Grevolosa Raventós, han estat protagonistes de la cloenda de les XXIV Jornades d’Escola Rural en la formació inicial de Catalunya, organitzades pel GIER (Grup Interuniversitari Escola Rural) i que s’han fet entre ahir i avui a La Pobla de Lillet i Berga. La mare i el pare de la Marina, la Pilar i en Sergi, han estat els encarregats de fer la xerrada que tancava les jornades. La parella ha explicat el seu recorregut per Catalunya i algun lloc d’Espanya per trobar escola per la seva filla, la Marina. D’una manera divertida, amena i molt interessant ens van anar explicant totes les escoles que van visitar i que ho comenten en una web que han creat. Després de recórrer el país van arribar a L’Estany. Allà també hi van intervenir cantant cançons amb la direcció d’en Sergi totes les alumnes de primer fins a quart de l’escola i els de tercer i quart de l’escola de Collsuspina. Va ser una xerrada molt interessant que gairebé va omplir el Pavelló Suècia, de Berga i va arrencar forts aplaudiments. Bravo Sergi, Pilar, Marina i Pol. També felicitem a tots els nens i nenes que van cantar i donar so al document de la Pilar i el Sergi. Ho van fer molt bé!

Aprofitant la visita a Berga per fer l’actuació a l’acte els nens i nenes al matí van visitar la Casa de la Patum de Berga i l’Espai d’interpretació de la natura del Berguedà. Va ser una visita molt bonica i que vam acabar dinant en el parc molt xulo.

En aquestes jornades hi van participar les alumnes de pràctiques que hem tingut aquest any: la Núria Ylla i la Gemma Sáez on van exposar experiències que van fer a l’escola.