NOU NÚMERO DE LA REVISTA DE L’ESTANY

Aquesta setmana hem publicat un nou número de la revista de L’Estany. És el número 21 i a la portada hi surt una foto de la campanya de donació de sang que es va fer durant la Fira. Precisament aquesta festa del poble se’n parla a l’interior de la revista. També hi ha una entrevista amb el David Ansó, que és un dels conductos de l’autobús del Sagalés que fa la línia de Barcelona a L’Estany i un reportatge del bibliobús. Com sempre hi ha les seccions de les informacions del poble i de l’escola.

La revista és un dels projectes de l’escola, ja que l’escriuen i la gestionen la classe dels grans. Els nens i nenes de la classe treballen l’expressió escrita i oral a través dels textos que hi escriuen o en les entrevistes que fan.