L’ESCOLA PARTICIPA EN UNA TROBADA SOBRE EDUCACIÓ 360

Aquest divendres la Ruth Fernandez, tècnica d’ensenyament del Consell Comarcal del Moianès, i en Toni van anar com a ponents en una de les trobades sobre Educació 360 que organitza la Fundació Jaume Bofill. Va ser a l’escola Virolai, de Barcelona.

Els assistents a l’acte podien escollir entre 9 experiències sobre diversos temes pedagògics. Els que vam presentar nosaltres va ser l’experiència del Consell Comarcal del Moianès sobre el temps del migdia. La Ruth va explicar més el marc teòric o com s’ha arribat on som ara gairebé totes les escoles de la comarca i en Toni les experiències més pedagògiques que es porten a terme en els centre durant aquest espai del migdia.