LES EMOCIONS DE L’ESCOLA

Aquest matí ens hem reunit tota l’escola en assamblea per decidir les emocions de l’escola. La setmana passada cada grup va seleccionar les seves emocions. Avui tocava decidir quines tenim com a grup-escola.

Cada classe ha presentat les seves, ha explicat com va arribar a identificar-les i quin color li va posar. És increïble, perquè en algunes hem coincidit tots!!

A la ràbia, li hem posat tots el color vermell. Els petits i els mitjans, també hem coincidit en que la calma és de color blau, i mitjans i grans que l’alegria és de color groc!

També hem parlat de la tristesa, que alguns la veiem blava i d’altres negre! Uii… i sabeu… també hem vist la por… que l’hem posat d’un color fosc com la nit…

Junts, hem fabricat les ampolles d’emocions de colors amb aigua i colorants alimentaris! Ja tenim el nostre codi de les emocions-color… però shhht… no l’expliqueu a ningú… que és un secret… 😉

FEU CLIC SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM