L’AMPA COMUNICA

Aquest curs des de la  junta de l’AMPA ens vam plantejar el repte d’establir més i millors vies de comunicació amb les famílies de l’escola i amb la resta de membres de la comunitat educativa, així que ens hem posat a treballar-hi. Per aconseguir-ho hem volgut aprofitar una via de comunicació ja existent i que funciona: el web de l’escola. I com que la voluntat és caminar conjuntament cap a una comunitat educativa molt cohesionada hem decidit que no farem un apartat específic d’AMPA dins del web, si no que els articles de nens, nens, mestres i famílies han d’estar tots barrejats.

A partir d’ara, doncs, anirem comunicant novetats, propostes i activitats a través d’aquesta via.

Esperem que us sembli interessant i sigui un espai molt participatiu!