LA TAULA DE LLUM

El passat divendres vam presentar la taula de llum als alumnes més petits de l’escola. A partir d’ara, serà una nova proposta de joc i aprenentatge.

Amb la taula de llum busquem despertar la curiositat dels nens i nenes, la llum és un element molt present a les nostres vides, a més a més, els genera molt interès i els permet una gran varietat d’accions, què combinades amb el joc, la ciència, l’art i les seves vivències poden generar infinites situacions d’experimentació i creativitat.

De moment les Bombetes i alguns Leonardos Da Vinci van tenir un primer contacte amb la taula de llum i algun material. La proposta es va realitzar amb ampolles sensorials de diferents colors, papers de cèlofana i peces de fusta de construccions. Alguns dels objectes deixaven passar la llum i d’altres no, els objectes que deixaven passar la llum tenien colors diferents, i que si els superposen puguin aconseguir colors diferents.

L’objectiu principal d’aquesta primer contacte va ser que es familiaritzessin amb la taula de llum, i sobretot potenciar el joc lliure dels infants amb el material proposat.

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM