JORNADA DE PATI

Aquest matí ens hem trobat una bona colla de gent de la Comunitat Educativa de l’escola. Des de bon matí totes hem arribat amb eines i amb ganes de transformar el pati que tenim. Tot va començar el dia 18 de març quan vam fer la calçotada. Allà vam fer una pluja d’idees de com volíem el pati de l’escola.

Avui ja ens hem posat a treballar realitzant aquells somnis…Cadascú ha trobat el seu lloc en els diferents grups de treball. Unes han començat fent els mòbils amb petxines i fustes, altres han començat fent caixes niu. Algunes més atrevides han començat a manipular palets per transformar-los en un cotxe i torratxes. Un altre grupet han agafat els troncs per fer un camí i finalment un altre grupet ha plantat els arbres. Al final també hem tingut temps de fer un hotel pels insectes a prop de l’hort.

El temps no ens ho ha posat gens fàcil. Durant mig matí ha plogut i feia fred, però no ha estat cap obstacle per deixar un patí preciós. Una vegada més hem demostrat que entre totes podem moure muntanyes. Gràcies a tothom per ser-hi!

1. Pilar

Que be! Quina feina tant espectacular!!!! Moltes felicitats i moltes gràcies! Nosaltres no hi hem pogut ser perquè teníem un viatge programat, tot just estem de tronada, però hem vist les fotos i ens sembla un treball maravellós! Esperem poder-hi ser la pròxima vegada. Ja tenim data?

2. Alba

Espectacular! Som nous a l’escola, comencem la setmana que bé a p2. Sou uns i unes artistes i manetes! A la propera ens encantarà participar-hi i als nostres petits gaudir-ne.