II CALÇOTADA A L’ESCOLA

Diumenge vam poder celebrar la II Calçotada de L’Escola de L’Estany i ens vam trobar la majoria de les famílies, mestres i famílies de mestres per passar el dia plegats.
Va ser un gran dia que va començar a les 10h i es va allargar fins ben avançada la tarda.
Jocs, escacs, converses, xerrades per les mares i pares, molt bon menjar, una fantàstica sobretaula, un sol preciós i moltes anècdotes divertides van convertir el dia d’ahir en un dia ben especial.
Per les noves famílies és un bon moment per conèixer i compartir amb la resta, i per les més veteranes és un bon moment per conversar pausadament amb famílies ben conegudes o les que no ho són tant.
Va ser un dia per compartir pastissos i cafès, idees i propostes, feines i feinetes,  receptes, anècdotes, somriures,  calçots i butifarres…
Una bona jornada per comprovar, de nou, que mica en mica anem fent pinya.
Un dia fantàstic per conèixer com aprenen els nostres fills i filles amb en Llorenç Comajoan ( Gràcies, Llorenç!) i aprendre que no hi ha només un camí per arribar a resoldre un repte matemàtic.
I de nou, una gran festa a la nostra comunitat educativa!
Gràcies a totes i tots per fer-ho possible!
 FEU CLIC AL PÒSTER PER VEURE L’ÀLBUM