HALLOWEEN 2018

Avui a l’escola hem muntat una casa del terror (haunted house). Les alumnes de 4t, 5è i 6è han muntat diferents escenes de por per a les més petites de l’escola…A les sortides del migdia i la tarda també han entrat a la casa les mares, pares, àvies i avis, germanes, ex-alumnes…

Aquest any hem afegit a l’espectacle que cada personatge deia una frase en anglès…Tothom ho ha fet molt bé!

Mentre les més grans preparaven la “haunted house” les mitjanes i petites han fet els panellets, que ens els menjarem demà. A més a més farem un esmorzar amb fruita de la tardor.

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

1. Roser

Ens ha encantat el túnel del terror ?! Bona castanyada i bons dies de descans per tots ?
    I moltes gràcies per aquest fantàstic bloc que ens permet ser-hi, fins hi tot quan no hi som ??