FESTA DE FINAL DE CURS

Aquest divendres i dissabte hem celebrat el final de curs a l’escola. Han estat dos dies intensos, però genials. Vam començar el divendres a les 8 del vespre rebent a tothom qui va voler a l’escola. Per totes ja es notava que allò seria diferent…Mentre, les mares i pares ho van aprofitar per fer l’assamblea de l’AMPA.

Nosaltres ens vam organitzar les habitacions a les classes i tot seguit ens vam posar a preparar el sopar. Tothom va col·laborar: tallant síndria, pernil dolç, tomàquets, sucant pa o deixatant ous. Hi havia una sorpesa per part dels mestres. Volíem fer un sopar de colors. La vida és plena de colors i ho volíem demostrar amb el sopar. Així que va sortir un arròs de color blau, rosa, groc o blanc. La truita també va ser de colors i l’aigua també. Va ser un sopar de germanor molt bonic.

El joc de nit. Què dir? Els hi vam explicar la història de contrabandisme que hi va haver a L’Estany fa molts anys i elles ho van imitar molt bé passant macarrons d’un lloc a l’altre. Abans d’anar dormir una sessió de disco que sempre va bé i llavors bona nit!

El dissabte ens esperava un gran dia. Després d’esmorzar la coca que ens va portar l’Aida de bon matí i un got de llet amb cacau (0% sucre!) ben aviat van començar arribar mares, pares, àvies, avis, germanes…i van començar els tallers (pintar una paret amb la Marina, tattoo’s amb la Laura o còmic amb la MIree). Abans de dinar vam agafar gana cantant fort amb en Pep Sala i la Miree.

Vam acabar amb un gran dinar que tothom va compartir i fent una llarga sobretaula qui va voler. Va ser un gran dia, una Festa Major de l’escola. Gràcies a tothom per ser-hi!

FEU CLIC SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

FEU CLIC SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM DE SELFIES

1. Núria

Va ser una jornada esplèndida!!! Gràcies al claustre per l’entrega al projecte i gràcies a l’AMPA per la feinada.i gràcies a tota la comunitat que hi ha participat. Feliços de formar part d’aquest projecte!