FEM I MENGEM LA MONA

Aquesta tarda ens hem menjat la Mona al pati, ja que feia molt bon temps i ha estat una manera de despedir-nos abans de les vacances. Aquest ha estat el resultat final del què vam començar ahir.

Vam reunir-nos els més grans i petits per fer 3 mones. Entre totes vam fer les tortada i les vam guardar fins avui. La classe dels mitjans, la Televisió, vam fer una altra Mona sense gluten ni lactosa.

Aquest matí les hem decorat amb xocolata, melmelada, serradures de xocolata i plomes. Les hem guardat fins aquesta tarda. Abans de menjar la mona, aquesta tarda, ens hem reunit totes en assamblea per parlar de com volem el pati de l’escola. Han sortit moltes idees que ara s’han de madurar entre tota la comunitat educativa. Tot seguit hem parlat de les tradicions com la Mona a països anglosaxons, que és l’egg hunting (buscar ous amagats) i això hem fet. Ens hem atipat d’ous i Mona.

Bones vacances de primavera a tothom! Ens tornem a veure el dimarts, 3 d’abril. Salut i sigueu molt felices!