EXCURSIÓ DE 6è A ANIMGAMI!

Ahir totes les alumnes de 6è de la ZER vam despedir el curs i l’etapa a les escoles amb una excursió molt xula. Vam anar al parc d’aventura d’Anigami, a L’Esquirol. Va ser una sortida on tothom va gaudir molt i sempre hi va haver molt bon rotllo entre totes les alumnes! Sempre us portarem al cor i formareu part de la ZER!

Quan vam arribar vam començar baixant per una tirolina llarguíssima. Tot seguit vam fer un circuit de ponts i per agafar més gana per dinar vam fer una ruta caminant de geocaching! A part d’aquestes activitats vam gaudir de la natura i de totes les companyes!

FINS SEMPRE!

FEU CLIC SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM