ESMORZAR DE TARDOR I FEM PANELLETS

Aquest matí hem fet un esmorzar de tardor amb tots els alumnes de Primària de l’escola. Hi havia magrana, pera, poma, raïm, mandarines i plàtan. Mentre els més grans es preparaven per el dia de Halloween els més petits ens han preparat aquest esmorzar tan saludable i bo.

Durant tot el dia d’ahir els nens i nenes de Primària van fer els panellets i els més petits els han fet aquest matí. Han sortit panellests de pinyons, de coco, de xocolata, d’ametlla. Tots han sortit boníssims. Les mesures d’elaboració dels panellets les van fer els més grans fa uns dies fent uns càlculs matemàtics. Ens els hem menjat aquesta tarda. Ha estat genial.