ESCOLES COMPARTIDES

Avui hem començat escoles compartides, els nens i nenes d’Infantil de les quatres escoles de la ZER (Santquirze Safaja, Collsuspina i Castellcir) ens hem trobat a l’escola de l’Estany.

Els nens i nenes de Cicle Inicial, Mitjà i Superior es troben amb els de les altres escoles a Castellcir.

Aquestes trobades  les farem els dimecres al llarg del segon trimestre.

31 de Gener

7 de Febrer

14 de Febrer ( els d’infantil anem al teatre a castellterçol)

21 de Febrer

28 de Febrer

7 de Març

A nosaltres, les Bombetes i els Leonardos Da Vincis ens ha tocat fer d’amfitrions. Quan han arribat, els hem rebut a l’entrada de l’escola, on ens hem presentat tots i totes. Després, els hem fet una visita guiada per l’escola perquè la coneguessin. Quan hem acabat tenem molta gana, així que hem esmorzat i hem jugat una estona al patí.

Al cap d’una estona ens hem reunit tots i ens hem separat per grups. Tots portàvem una medalla amb dibuixos diferents, un tren, una moto, un avió i un vaixell. Nosaltres érem els conductors d’aquests  mitjans de transports, i ens hem agrupat per iguals.

Cada grup feia una activitat diferent, cada setmana canviarem d’activitat i així tots els grups podrem passar per tots els tallers. Els tallers proposats van en relació als mitjans de transport (aigua, terra, aire) i un altre va lligat a l’ecologia emocional treballant l’amistat.

Taller de vehicles aquàtics: han estat jugant amb diferents objectes fent vaixells i submarins, experimentant amb el concepte de flotació.

Taller de vehicles terrestres: han jugat amb rampes de diversos nivells i cotxes, fent circuits com ells volien.

Taller de vehicles aeris: han fet avions de paper i els han fet volar al patí, observant quins volaven més i quins menys.

Taller ecologia emocional: a través d’un conte, han parlat de l’amistat i el companyerisme. Valors que cal no oblidar per conviure en societat.

Selfie de la Mónica, mestra de Collsuspina, mentre els nens i nenes jugaven amb les rampes.

Els grups de la Televisió i dels Iphones han anat fins a Castellcir. Allà s’han distribuit en diferents grups i han fet activitats d’anglès, de música i d’educació física. Ha estat una jornada on hem pogut viure amb altres nens i nenes de la ZER i les mestres compartir experiències amb altres companyes.