ENS VOLEM VIVES, LLIURES I COMBATIVES!

Aquest matí hem reflexionat amb tots els nens i nenes de l’escola sobre el dia de la dona. Ha estat una reflexió en forma d’assemblea. Abans cada grup de l’escola havia fet diferents activitats: visionar diferents vídeos on per exemple els més petits han observat un on Kathrine Switzer va córrer una marató (Boston, 1967) gairebé d’amagat. Va ser la primera dona a fer-ho i va haver de superar les adversitats dels organitzadors. Els mitjans també han visionat vídeos a la rotllana i els més grans han fet una activitat sobre els estereotips de les professions, hem descobert perquè es celebra el dia 8 de març o hem llegit i entès uns pòsters que ens hem trobat penjats aquest matí a la façana de l’escola. A l’hora del servei educatiu del migdia s’ha fet un mural molt bonic amb dedicatòries a les mares dels nens i nenes. Ha estat un bon dia per reflexionar i per pensar que per estar al 2019 encara hi ha massa camí per fer. Us estimem molt a totes!