ENS VISITEN ESTUDIANTS DE L’UVIC

Ahir el matí ens van visitar a l’escola 21 alumnes que cursen segon d’Educació Infantil i Primària de l’UVic. Els alumnes van venir acompanyats de la professora Lídia Sala, molt vinculada a les escoles rurals. Les joves que estan en període de pràctiques van poder gaudir d’una jornada d’escoles compartides amb tots els nens i nenes de la ZER.

Primer se’ls hi va fer una rebuda i una xerrada sobre la ZER a càrrec de la Sibi Vendrell, directora de l’escola La Popa, de Castellcir. A continuació van poder visitar els diferents ambients preparats per les educadores de cicle infanitl de les quatre escoles de la ZER. Abans de marxar es va fer un tancament on es va valorar la visita i finalment van jugar a un petit trivial sobre l’escola.

Volem agraîr a totes les joves que van venir per fer més gran la ZER i l’escola i per les seves idees fresques aportades.