ENS VISITEN ALUMNES DE L’IES DE MOIÀ

Avui quatre grups de 2n d’ESO de l’IES de Moià ens han visitat a l’escola. Ens han vingut a presentar i alhora regalat uns jocs de taula molt i molt xulos. Durant 5 setmanes han preparat amb petits grups de 4 persones un joc on elles mateixes han estat les dissenyadores, creadores, etc. Avui s’han repartit per diferents grups a l’escola. Ens han explicat el procés d’elaboració dels jocs, les seves normes i al final hi hem jugat. Ens els han deixat a l’escola i estem molt contentes de poder-ne gaudir. Moltes gràcies!

FEU CLIC A SOBRE LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM