EL DIBUIX DE LA FAÇANA VA AGAFANT FORMA AMB EL GRUP DE MITJANS

Mica en mica ens anem fent a la idea de què és aquest procés que estem vivint per a definir què pintarem a la façana de l’escola.  El segon taller que vam fer amb els mitjans ens va ajudar a tenir una visió més clara del que significa un mural.

Després de fer un parell de dinàmiques per escalfar la creativitat, vam centrar-nos en pintar 5 grans plafons, per grups de dos o tres. Per fer-ho vam inventar-nos cinc petites històries on apareixien elements de L’Estany, des dels cavalls i animals de granja, fins a la mateixa escola, passant per l’església amb el seu campanar.

Una de les parts més divertides va ser transportar els plafons fins a fora l’escola per veure com quedaven a la façana. Allà algú va dir: “aaah, és clar, podem fer enllaçar diferents històries en un dibuix molt gran!”