DINAR SOLIDARI

Avui a l’escola i gràcies a Tresmes hem fet el dinar solidari. Hem dinat un total de 39 persones a l’escola. Hem gaudit d’un menú de macarrons, pollastre arrebossat, gelat i cafè.  Hi havia nenes, nens, mares, pares, tiets i tietes i educadores. Ha estat una bona experiència fer un dinar comú entre tots. Hi havia un objectiu? Sí, Tresmes ens va proposar que cada menú fet avui donaven 1 Euro a l’ONG Proactiva Open Arms. Ha estat molt bona iniciativa que tothom hi ha participat com ha pogut. També volem agrair a les famílies que no han pogut venir i també han col.laborat amb la causa. Gràcies Pili, Marta i Nil i a tothom per venir. Segur que no serà l’última vegada.