CONFERÈNCIA DE L’ELISENDA SOLÀ NIUBÓ SOBRE LA FAÇANA DE L’ESCOLA

Aquesta tarda ha estat una tarda de sorpreses…i molt xules! L’Elisenda ens ha presentat les dues propostes per pintar la façana de l’escola. Primer ha repassat tot el projecte des del primer dia fins avui. Ens hem adonat que hem fet moltes coses amb aquests mesos des de setembre…Totes han estat genial. Una vegada més gràcies Elisenda per obrir-nos un nou món, com és el de l’art relacionat amb el poble, etc.

Ha estat al final quan ens ha mostrat i explicat les dues propostes. Una hi dominen els plataners de l’entrada al poble i l’altra hi ha més històries encadenades. Les dues són propostes dels nens i nenes de l’escola. És sorprenent com l’Elisenda ha copsat les seves idees.

Ara, del 23 al 26 d’abril hi haurà el procés de votació i a partir del 6 al 10 de maig es pintarà la proposta guanyadora. Tothom a votar!