CÒMIC I ROL

Aquest curs s’ha iniciat a la nostra escola l’extraescolar de Còmic i la de Rol. Es una activitat que ja es feia a Moià el curs anterior i que aquest curs s’ha traslladat a l’espai de l’escola de L’Estany.

En Pol Capdevila ens ho explica:

“Rol i còmic

Els dilluns fem jocs de rol,es un joc de taula on cadascú ha d’interpretar el seu personatge a través de fitxes  que descriuen els jugadors i daus per resoldre accions a l’atzar.

Es crea una situació fictícia, on el Master de la partida(Sergi) és qui ho dirigeix i posa les normes. Es molt important tenir molta imaginació.

Els dimecres fem còmic,tots fem el nostre propi dibuix amb l’ajuda del Sergi que ens perfecciona i ajuda a dibuixar, ell també va fer  ludoteca a l’escola.”