COMENÇA UN NOU CURS A LA ZER

Aquest matí totes les mestres de la ZER ens hem reunit per inaugurar un nou curs. És un curs que començat amb molta il·lusió i amb ganes de caminar les tres escoles de la ZER juntes. Avui a Mas Blanc hem fet diverses activitats per definir com volem que sigui la ZER Moianès Llevant.

De bon matí ens hem retrobat les cares més veteranes que s’han barrejat amb les de les mestres noves que han començat amb il·lusió a caminar juntes. Després de les presentacions hem reflexionat sobre frases de diferents pilars de l’educació: lideratge, mestres, alumnes, famílies i organització.

Llavors hem esmorzar i hem celebrat l’Any Nou de la ZER amb les 12 campanades, grans de raïm i cotilló. Nosaltres, les mestres, comencem l’any ara al setembre i l’acabem al juliol. A més sempre és bo començar el curs amb alegria.

Com a ZER ens hem plantejat com volem encaminar el projecte de cara els propers anys. Ho hem fet amb una dinàmica formant diferents grups i que després hem posat en comú. Hem acabat la trobada desitjant-nos un bon curs i any escolar.

Recordem que demà dimecres es farà la reunió de famílies a l’escola Els Ventets, de Collsuspina. Dijous a l’escola de Sant Quirze Safaja i divendres a l’escola de L’Estany. Totes seran a les 5 de la tarda.

FEU CLIC AL PÒSTER VEURE LES FOTOS