COMENÇA EL PROCÉS DE PINTAR LA FAÇANA DE L’ESCOLA

Aquest matí ens ha visitat a l’escola una persona que serà especial durant aquest curs. És l’Elisenda Solà-Niubó, una artista de Badalona que estiueja a L’Estany. Ella serà qui s’encarregarà de donar-nos idees per pintar la façana de l’escola.

Avui ens hem reunit totes a l’entrada de l’escola per escoltar l’Eli sobre les idees que té per pintar la paret. Ens ha explicat que a ella li agrada molt pintar només amb un color, el blanc. Ens ha ensenyat exemples molt xulos d’altres llocs que ha pintat amb aquesta tècnica i ens han agradat molt. Sembla sorprenent el què es pot fer amb un sol color. Després hem fet una pluja d’idees sobre que hi podríem explicar a la paret.

A partir d’ara l’Eli ens farà una sèrie de tallers a tots els grups de l’escola per anar descobrint la seva tècnica i per saber què hi volem explicar a la paret.

Ja us anirem explicant totes les activitats que fem que seran moltes fins veure el resultat final. Tothom hi participarà en aquest procés!

Aquesta ideea de pintar la façana de la paret va començar arrel del projecte fet l’any passat sobre la Ruta del Vandalisme de L’Estany. Ens vam adonar que hi havia altres maneres de fer art urbà i, una seria pintar la paret de l’escola d’una manera original. Aquí estem per complir un dels objectius d’aquella activitat.