CELEBREM EL NADAL AMB MOLTES ACTIVITATS!

Avui ha estat un dia ple d’emocions pels nens i nenes de l’escola. De bon matí ja ens hem trobat al Cine per fer l’últim assaig dels Pastorets. Ho hem fet molt bé i ens ha donat molta seguretat de cara la tarda. Tornant cap a l’escola hem fet un esmorzar de coca amb xocolata que era boníssim.

Després del pati hem tingut una visita molt especial. Ens ha visitat el patge dels Reis de l’Orient. Li hem portat les cartes que hem escrit aquests dies a l’escola. Ens hi hem fet fotos i ens ha regalat una piruleta. Tot seguit les emocions han seguit quan ens hem trobat un Tió molt gras i que estava a punt per fer diverses cagades. Hem anat a buscar molts bastons i hem picat mooooooooolt fort! Ens ha cagat llibres, jocs i material per les classes de l’escola. Mentrestant, la classe dels més grans, la classe de Francesc Boix ha fet l’amic invisible. Com cada any han de ser regals fets per elles. Tots eren molt bonics i fets amb molt bon gust.

Ha estat un matí genial, però encara quedava el millor. Els Pastorets!