CALÇOTADA A L’ESCOLA

Avui tot i ser diumenge l’escola ha obert portes. Des de bon matí ens hem anat trobant les famílies per passar una jornada sencera juntes. Després de la rebuda les mestres i els nens i nenes han fet una gimcana on han superat proves per formar part de la tribu del Xiu Xiu de L’Estany. Mentre, pares i mares començaven a preparar tot el dinar parant les taules i posant els calçots i botifarres al foc. A la tornada hem pintat les teles dels tipis i hem parat les canyes. Ho hem deixat assecar mentre dinavem.

Després de dinar, a l’hora del cafè, la pluja ens obligat a entrar dins la sala polivalent. Allà totes les famílies hem fet una petita assamblea on hem parlat de com ens agradaria fer el pati, hem informat de la reunió sobre la gestió del menjador i hem valorat aspectes diferents com és la pàgina web i aconseguir diferents recursos per a l’escola. Finalment hi ha hagut un torn obert de preguntes prou interessant entre totes les famílies.

Ara falta buscar una data i posar-nos a treballar per deixar un pati ben xulo. Us hi esperem a totes! Una vegada més gràcies per ser-hi. Entre tots fem l’escola més gran!

FEU CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM