ANAR FENT XARXA. VISITA DES DE TORRELAMEU

Avui hem tingut visita a l’escola. Ens han visitat les educadores de l’escola de Torrelameu (la Noguera). Durant tot el matí hem tingut un intercanvi d’idees, de visions sobre l’educació, d’activitats a l’aula…Ha estat un matí molt ben aprofitat entre professionals que ens movem per aconseguir una educació millor per els nostres pobles. Ens hem adonat que tenim moltes similituds: elles tenen un galliner i nosaltres el vodríem (tindrem una bassa amb animalons), fem una nit a l’escola i un munt d’idees per anar fent. El què ens hem adonat que fem bullir l’olla i això és molt important. Gràcies per la vostra visita. Ens queda pendent tornar-la!

D’altra banda també ha vingut la Joana, una mestra de l’Escoleta de Bellaterra. La Joana és la tieta d’una mare de l’escola que també s’ha interessat per el funcionament d’una escola rural. Segur que també li tornarem la visita i farem una escapadeta a la plaça de les Oliveres, just al costat seu, a l’UAB on alguns mestres de l’escola hi vam estudiar.